skip to Main Content
201119 Conntact 2-43.2000px
Komt dit je bekend voor?
Laat je klanten niet wachten!
201119Conntact2-2792000px
Komt dit je bekend voor?
Laat je klanten niet wachten!
201119Conntact2-2512000px
Komt dit je bekend voor?
Laat je klanten niet wachten!

Leer onze communicatie disciplines beter kennen...

Alles wat aandacht krijgt groeit.

De voordelen van Conntact voor uw binnenkomende telefoongesprekken:

Altijd bereikbaar op de met u afgesproken tijdstippen
Persoonlijke benadering
Meer tijd en meer omzetpotentieel voor u
Professionele medewerkers die zich onderdeel voelen van uw bedrijf
Nederlands-, Engels-, Duits- en Friestalig
Vertrouwde aanpak
Operationeel binnen een halve dag

Binnenkomende gesprekken

Het is voor ondernemers zoals u belangrijk om geen enkel telefoontje te missen. Wanneer u echter overdag druk bezig bent met uw werk of op locatie bij een klant bent, dan komt het niet altijd uit om de telefoon direct op te pakken. Voicemail is mogelijk, maar niet iedereen spreekt in én soms betekent direct de telefoon opnemen nét de voorsprong op de concurrent!

Telefoonservice biedt uitkomst. Daarom is er Conntact voor uw klantencontacten.

Conntact spreekt en handelt uit naam van uw bedrijf

Het team van Conntact beantwoordt namens uw bedrijf alle binnenkomende gesprekken. Vooraf hebben wij kennis gemaakt met u en uw onderneming. We begrijpen de wijze waarop u werkt en kunnen daarom goed uw (potentiële) klanten te woord staan.

Zodra de doorgeschakelde telefoon bij ons over gaat, dan zien wij op het scherm voor welke klant gebeld wordt. Wij nemen de telefoon op met onze voornaam en uw bedrijfsnaam. Waar mogelijk beantwoorden wij direct de vraag en anders maken wij de afspraak dat u terugbelt. Vooraf hebben wij met u dit tijdstip afgesproken. U ontvangt automatisch voor die tijd onze belnotities.

Flexibel inzetbaar

U geeft aan op welke momenten u graag ontlast wilt worden van het beantwoorden van uw telefoon. Dat kan elke dag zijn, op bepaalde dagen of dagdelen, of uitsluitend gedurende uw vakantie of tijdens ziekte. Veel ondernemers gingen u al voor, zoals bijvoorbeeld de schilder die overdag op locatie is en niet gestoord kan worden door de telefoon. Ook winkeliers en autobedrijven maken gebruik van de telefoondienst van Conntact zodat zij zich volledig kunnen richten op de klanten in de winkel of showroom.

Email-service

Inmiddels verzorgt Conntact ook de email-service. Met respect voor de AVG- en privacyregels archiveren wij uw inbox. U geeft vooraf uw wensen aan en wij helpen uw mailbox overzichtelijk te houden! Zo hikt u bij terugkeer van uw vakantie niet meer tegen die berg e-mails aan én kunt u zich direct focussen op de voor u meest belangrijke vragen!

Uitgaande gesprekken

Het is belangrijk voor ondernemers en ZZP-ers om veel tijd te investeren in het behouden en werven van nieuwe klanten. Wanneer je echter overdag druk bezig bent, dan is juist het nabellen van offertes en het maken van nieuwe afspraken iets dat er vaak bij inschiet. Conntact weet uit ervaring dat veel ondernemers hier een omzetpotentie laten liggen. Ons team heeft zich gespecialiseerd in het voeren van professionele, niet opdringerige, uitgaande gesprekken en neemt deze taken daarom graag van u over.

Uitgaande gesprekken voeren voor meer omzet

Wanneer u offertes maakt is het verstandig om de potentiële klanten hierover na te bellen. Sommige ondernemers vinden dat lastig of opdringerig, of het ontbreekt hen simpelweg aan tijd.

Mocht u dit soort gesprekken lastig vinden, dan doet het team van Conntact dit graag voor u. Dankzij de jarenlange ervaring weten wij vaak de juiste snaar te raken. Veel potentiële klanten of leads zijn hierdoor echt klanten geworden van onze opdrachtgevers.

Conntact kan ook uw (bezoek)afspraken maken. Een voorbeeld is het maken van APK afspraken, of afspraken vastleggen om de CV ketel te komen controleren. Conntact weet uw agenda, regelt de afspraken en zet deze in uw digitale agenda, of mailt de afspraak naar u toe. Zo eenvoudig kan het zijn!

De voordelen van Conntact voor uw uitgaande telefoongesprekken:

Persoonlijke benadering
Meer klanten en afspraken
Meer tijd en meer omzetpotentieel voor u
Professionele medewerkers die zich onderdeel voelen van uw bedrijf
Nederlands-, Engels-, Duits- en Friestalig
Vertrouwde aanpak

We leren veel van onze successen,
maar wij leren meer van ons falen.

– Henry Ford

Communicatietraining

Wilt u (of uw medewerker) leren hoe je het meest effectief een ‘koud acquisitiegesprek’ voert of ongedwongen offertes na kan bellen? Vindt u het wellicht lastig om te gaan met klachten of lastige klanten aan de telefoon?

Conntact geeft telefoontrainingen en communicatietrainingen, zowel in groepsverband, individueel als ook ‘incompany’ bij u in het bedrijf.

Wilt u meer weten over onze trainingen of heeft u een specifieke vraag? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

De telefonie- en communicatietrainingen van Conntact:

Persoonlijke training
Efficiënter telefoneren
Omgaan met klachten
Meer omzet uit offertes
Ook incompany trainingen
Communicatietraining op maat
Nederlands-, Engels-, Duits- en Friestalig